Primary Advertiser

5 הצעות נישואין בלתי נשכחות שאתם לגמרי יכולים לעמוד בהן - ומתאימות בול למצב

בשיתוף דיסקונט

12.5.2021 / 14:30

הגיע הרגע לשאול את השאלה הגדולה? אתם רוצים הצעה בלתי נשכחת שאפשר יהיה לספר לנכדים, אבל גם מעדיפים להימנע מהוצאות מוגזמות, בעיקר בתקופה הנוכחית? הנה כמה אפשרויות לעשות את זה נכון

הצעות נישואין הן, לעיתים קרובות, לא רק עסק מלחיץ, אלא גם לא זול. אתם מאוהבים עד מעל הראש ומחליטים שהגיע הזמן "לשאול את השאלה", אבל עוד לפניה, אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות: איפה? איך? מתי? ולא פחות חשוב - כמה?

מן הסתם, כולנו רוצים הצעת נישואין קוסמת ובלתי נשכחת, כזו שלא רק תגרום לה (או לו...) להגיד כן, אלא גם תהפוך לסיפור בלתי נשכח שנוכל לספר לחברים, למשפחה ומתישהו, גם לילדים. אבל איך עושים את זה נכון, בלי להוציא סכומים מוגזמים, בטח ובטח בימים אלו, של צמצום כלכלי וחוסר ודאות אצל רבים מאיתנו? קבלו 5 הצעות נישואין מדהימות שאתם לגמרי יכולים לעמוד בהן:

1) ריצה עד למקום משמעותי לקשר שלכם

אם אתם פעילים וספורטיביים (וגם אם לא, אפשר בהליכה נעימה ואיטית), צאו מהבית - אפילו עם המגבלות, מותר לעשות פעילות גופנית בחוץ בימים אלו. תכנן היטב את הרחובות שתעברו בהם ובסיום, תציג לה את אפליקציית ריצה שלכם, עליה יופיע כיתוב "התינשאי לי" בעברית או אנגלית, לפי הדרך שעברתם. את נקודת הסיום אפשר לקבוע במקום בו נפגשתם לראשונה, או בנקודה אחרת בעלת משמעות מיוחדת עבורכם, משהו שאפשר להגיע אליו במסגרת כל ההוראות והמגבלות. ההצעה הזו מצריכה קצת תכנון מראש ובעיקר וזיכרון טוב, כדי שתדע לאן לפנות בכל פעם, אבל היא גם מקסימה וגם לא תעלה כלום.

גבר ואישה רצים יחד. ShutterStock
גבר ואישה רצים יחד/ShutterStock

2) הקמת אתר אינטרנט

הכירו את אחד הטרנדים החמים בשוק כיום. היתרון הגדול של אתר אינטרנט הוא שממש קל להראות אותו אחר כך למי שרוצים ואפשר לשלוח את הלינק לכל פינה בעולם. בנוסף, לא צריך לצאת מהבית - יתרון בימים אלו וכמובן, הוא לא יעלה לכם כסף אם תלכו לאתרים הייעודיים לכך. כיום, יש לא מעט פלטפורמות שמציעות בניית אתרים בחינם, ובקלות. הם יסבירו לכם בדיוק מה להוסיף לאן ואתם רק תצטרכו לספק את היצירתיות, כך שגלישה של בת/בן הזוג באתר יובילו בסופו של דבר להצעת הנישואין. טיפ מגניב: אפשר להוסיף אזור של "ביקורות גולשים", בו המשפחה והחברים יספרו למה אתם הזוג המושלם.

3) פיקניק באוויר הפתוח

אין שום דבר רע בלהיות קלאסי. לשמחתנו, ארץ ישראל מלאה בפארקים, כך שאפילו אם אי אפשר להתרחק מהבית יותר מדי, תוכלו למצוא פינה שקטה ומיוחדת בהישג יד. כל שעליכם לעשות עכשיו זה שני דברים: להחליט באיזו שעה אתם רוצים, כאשר זריחה ושקיעה הן כמובן שתי האופציות המועדפות (אבל גם גשם מטאורים או משהו כזה באמצע הלילה זה רעיון מיוחד) ו... להכין סלסלת פיקניק - משהו קטן לאכול, משהו כיף לשתות, קצת מוזיקה ויש לכם את האווירה הכי טובה בעולם.

סל פיקניק על שפת האגם. ShutterStock
סל פיקניק על שפת האגם/ShutterStock

4) חפשו את המטמון

את הצעת הנישואין הזו אפשר לעשות בבית או בסביבתו, בכל מיני מקומות שקשורים לשניכם. היא פשוטה וקלה להכנה ורק צריך לחשוב מראש על כמה זיכרונות טובים. הכינו חידות על בסיס החיים המשותפים שלכם. כל חידה כזו תוביל לבאה ובסיום המסלול, יחכה הפתק האחרון עליו תכתבו את הצעת הנישואין שלכם. זה יהיה יום של חשיבה ואתגר, שיגיע לשיאו עם "ניצחון" ועם רגע משותף מיוחד.

5) להיעזר בחברים

יש לכם כמה חבר'ה שקרובים מאוד לשניכם? זה הזמן לגייס אותם למשימה. הצעת הנישואין הזו כנראה שכן תעלה לכם איזשהו סכום, אבל עדיין אפשר לשמור אותה בגדר הסביר ועל הדרך, לתת לאנשים הקרובים אליכם להיות חלק מהרגע המיוחד הזה. איך למשל? קונים כמה חולצות לבנות ועל כל אחת מהן כותבים אות מהצעת הנישואין. בשלב מסוים, "במקרה", אתם נעמדים מול החברים ובתזמון מדויק, כולם קמים ונעמדים מולכם. עוד אפשרות: להרכיב סיפור קצר על שניכם ולבקש מכל אחד מהחברים ללמוד את המילים שלו בסיפור. בתורו, כל אחד אומר מילה ומיד אחריו עושה זאת הבא בתור, עד שמגיעים לשאלה הגדולה בסיום. את כל הרעיונות האלה אפשר אפילו לעשות בזום, אם לא ריאלי להיפגש עם כולם בימים אלו.

ועכשיו, אחרי ה-"כן", הגיע הזמן להתקדם הלאה ולהתכונן לחתונה, ולחיים המשותפים שאחריה. בדיסקונט יהיו שם בשבילכם כבר מההתחלה, עם חבילת הטבות למתחתנים, הכוללת מתנת חתונה בסך 500 ₪, פטור מעמלות עו"ש עיקריות עד ארבע שנים ועוד מגוון הטבות שיעזרו לכם להתחיל את החיים המשותפים ברגל ימין.

לפרטים על חבילת החתונה של דיסקונט

* בכפוף למפורט באתר הבנק

בשיתוף דיסקונט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully