Primary Advertiser

אינטימי ובלתי נשכח: איך עושים חתונה מנצחת במסגרת המגבלות

בשיתוף דיסקונט, בשיתוף דיסקונט

4.4.2021 / 11:46

הקורונה הובילה לכך שהוראות משתנות וחתונות נדחות, אבל אפשר גם אחרת - הנה מי שהצליחו להפוך חתונה מצומצמת - למושלמת

הקורונה השפיעה בשנה האחרונה כמעט על כל תחום בחיינו וכמובן שגם עולם החתונות נאלץ להתאים את עצמו למצב החדש והלא שגרתי שנוצר.

המגבלות עולות, יורדות ומשתנות פעמים רבות, בהתאם לסיטואציה, מה שהוביל זוגות רבים לדחות חתונות, בלית ברירה. יחד עם זאת, היו גם כאלה שהצליחו להפיק את המיטב מחתונה מצומצמת, בהתאם להוראות.

טל ואיתמר אבקסיס מבאר שבע היו אמורים להתחתן באולם בעיר, בנוכחות קרוב ל-800 מוזמנים. חתונת ענק. האירוע שלהם תוכנן להתקיים ביום רביעי בערב ופתאום, יומיים לפני, הם התבשרו שלא יוכלו להזמין יותר מ-50 אורחים (נכון להיום, המגבלות לאולמות האירועים הן באולם סגור - עד 50% מהתפוסה המותרת ולא יותר מ-300 אנשים ובמקום פתוח - עד 50% מהתפוסה המותרת ולא יותר מ-500 אנשים).

"באותו רגע די ויתרנו", מספר איתמר. "ואז השותף העסקי שלי התקשר ואמר שהם יארגנו לנו הכל. היינו בתחתית ולא היה לנו יותר ממה להתאכזב, אז משם והלאה רק עלינו".

והם אכן עלו. בניגוד למצבים שגרתיים, בהם הזוג מעורב בכל חלק של החתונה פחות או יותר, הרי שבמקרה של טל ואיתמר, נאמר להם להגיע לבית הוריו של החתן וכל השאר - הפתעה. המשפחה והחברים דאגו להם לאירוע יוצא דופן ובלתי נשכח, בחצר של בית ההורים, "המקום בו הייתי משחק כדורגל", אומר איתמר. הייתה חופה, אוכל מקייטרינג, אלכוהול מבר אקטיבי וכמובן, מסכות. כל מה שחתונה צריכה, רק בסגנון אחר. "רצינו רק להביא רב לגינה, לשבור את הכוס וללכת הביתה", מוסיפים בני הזוג. "אבל החבר'ה הקימו חמ"ל ודאגו לכל דבר. לא דמיינו בחלומות שלנו כזו חתונה, ירידה לפרטים והכל".

טל ואיתמר חתונה 50 אנשים דיסקונט. באדיבות המצולמים
טל ואיתמר מגיעים לחתונה/באדיבות המצולמים

הקושי הגדול של החתונה היה כמובן הקיזוז, מכ-800 מוזמנים ל-50. האירוע הסתכם במשפחה גרעינית והחברים הכי קרובים, אבל היה לכך גם יתרון. "חווינו כל שנייה מהאירוע. הצטלמנו ורקדנו עם כולם, ישבנו לאכול, דיברנו עם אנשים. היה אינטימי". ולגבי אלה שנשארו מחוץ לרשימת המוזמנים המצומצמת? "אני מקווה שהם הבינו. זו סיטואציה בלתי אפשרית. שברנו את הראש ואני מקווה שיהיו לנו עוד שמחות בעתיד, לחגוג בהן עם כולם".

אלו הם באמת היתרונות הגדולים של חתונה בצל הקורונה. יכול להיות שזה בדיוק מה שחלמתם עליו כשהתחלתם לתכנן את האירוע, אבל בוודאי שעם קצת חשיבה יצירתית, כמו לערוך אירוע בגינה של ההורים או בפארק פתוח, אפשר להפיק את המיטב מהמצב. החתונה יכולה לקבל גוון לא צפוי, שיהפוך אותה למיוחדת. טיפ חשוב: תנו לקרובים ביותר אליכם להיות חלק מהתכנון, כדי שכולם יעזרו לחשוב על הפרטים הכי קטנים ולספק ביחד את החוויה הכי טובה שיכולה להיות.

עוד משהו שעזר לחתונה של טל ואיתמר להיות מוצלחת הוא העובדה שגם הספקים באו לעזרתם. שמענו לאחרונה על לא מעט מקרים בהם זוגות ששינו תכניות חתונה בגלל הקורונה נאלצו להתמודד עם מצבים פחות נעימים, אבל טל ואיתמר מספרים שבעל האולם עשה הכל עבורם והיה מתחשב במיוחד, וכך גם שאר הספקים, בין אם מדובר באלה שהזוג ביטל לחלוטין או בין אם כאלה שתנאי ההעסקה שלהם השתנו. כולם היו מבינים וזמינים והכל התנהל היטב, בלי קנסות ורגשות שליליים. חוויה.

אז מה המסר שלהם מכל האירוע הזה? "תתחתנו, נקודה. לא לוותר על זה, חד משמעית, גם אם זה רק עם 50 אנשים. אלה ה-50 אנשים שהכי אוהבים אתכם ומביאים את האנרגיות לחתונה".

מתכננים להתחתן בקרוב או התחתנתם לא מזמן? מזל טוב! דיסקונט כאן בשבילכם, עם חבילת הטבות למתחתנים, הכוללת מתנת חתונה בסך 500 ₪ למצטרפים חדשים, פטור מעמלות עו"ש עיקריות לארבע שנים ועוד מגוון הטבות שיעזרו לכם להתחיל בחיוך

* למצטרפים חדשים לבנק ובכפוף למפורט באתר הבנק

לפרטים על חבילת החתונה של דיסקונט

בשיתוף דיסקונט, בשיתוף דיסקונט
  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully