Primary Advertiser

זו הטעות הענקית שאת יכולה לעשות בחתונה. אז איך להימנע ממנה?

בשיתוף דיסקונט

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 14:57

עונת החתונות סופסוף חוזרת ואם גם אתם מתכוננים ליום המאושר שלכם, הנה כמה דברים שיכולים לשנות ולשפר את כל החוויה: מי מביא את סבתא, מה הדבר שאסור לשכוח ואיך כל זה קשור לבועות סבון בחופה?

חתונה. ShutterStock
שיהיה לכם יום מושלם/ShutterStock

בשעה טובה, עונת החתונות חוזרת אלינו. אחרי שנה שלמה בה חתונות בוטלו על ימין ועל שמאל, או במקרה ה"טוב" נאלצו להצטמצם משמעותית, נראה שהעניינים מתחילים להסתדר ואם גם אתם ניצבים בפני היום הקסום הזה, שמוציא לדרך את החיים המשותפים שלכם כמשפחה צעירה, תנו לנו לעזור לכם עם ארבעה טיפים קטנים לחתונה מנצחת.

1) תכננו נכון

בהנחה שרובכם עוד לא ניהלתם עסק בחיים, חתונה היא בהחלט "אימון" טוב לכך. בסופו של דבר, אם נשפוט לפי הסטנדרט של החתונות בישראל, אתם כנראה מתמודדים פה עם תקציב יחסית גדול, שמורכב מהכסף שלכם, מכסף שאולי אתם מקבלים מההורים וממתנות שאתם יכולים לשער שהאורחים יביאו.

מצד שני, יש כמובן גם את ההוצאות ואתם לא רוצים להיכנס להרפתקאות או חובות מיותרים. לכן, חשוב לשבת מספיק זמן מראש ולתכנן הכל: מה חשוב לכם, על מה אסור לוותר, מאיפה אפשר לקזז קצת וכו'. אולי ברשימה שלכם, שמלה וחליפה הורסים נמצאים מעל בר מלא במשקאות, או שהאוכל קריטי לכם יותר מהצלם מספר 1 בשוק. העיקר שאתם יודעים את סדר העדיפויות שלכם ובונים את התקציב וההוצאות נכון.

2) אל תשאירו לרגע האחרון

גם אם האקסל שלכם נראה מושלם ואתם סגורים על כל שקל שיוצא או נכנס, עדיין יהיו בלת"מים שיפלו עליכם ברגע האחרון. אורח שמבריז, בן דוד שפתאום מודיע שהוא מגיע עם החברה החדשה וחייבים למצוא לה כיסא, ניג'וסים ממנהל האירוע באולם - בהפקה כזו גדולה, יש כמובן גם לא מעט דברים שיכולים להתקיל אותנו (בתקווה שלא משהו משמעותי מדי!).

אז קחו בחשבון שהם הולכים להגיע ושאתם תצטרכו להקדיש להם את תשומת הלב שלכם ובדיוק בגלל זה - את כל מה שאפשר לסיים מוקדם, תסיימו. בין אם זה לבחור די ג'יי או שיער ואיפור, ובין אם זה להתאמן על ריקוד החתונה שלכם, יש דברים שממש אין טעם להשאיר לדקה ה-90. נכון, כשמתחילים לתכנן את החתונה, הכל עוד נראה רחוק ו"יהיה בסדר, יש זמן", אבל בתוך כל שגרת החיים העמוסה שלכם, תגלו שהזמן הזה עובר מהר ואתם לא רוצים להגיע לחתונה לחוצים.

חתן וכלה. ShutterStock
תכננו נכון ותזכרו - כולם רוצים לעזור/ShutterStock

3) אל תתביישו לבקש עזרה

מה שמוביל אותנו לטיפ הבא. אתם לא לבד. חשוב שתזכרו - נכון שזה היום הגדול שלכם, אבל גם המשפחות מתרגשות בטירוף ומאוד רוצות להיות חלק, וכך גם כל החברים הטובים שלכם.

אז אם צריך שמישהו יגיע לאולם יום לפני או בבוקר האירוע, כדי לתת הצצה ולראות שהכל מתקדם בהצלחה - אפשר לשלוח חבר טוב, ואם סבתא גרה בעיר רחוקה - אל תהססו לסנג'ר מישהו שייסע להביא אותה וגם יחזיר. תדאגו לכך שבסוף האירוע אחד ההורים יהיה אחראי על התשלומים לספקים ואחר על טיפים למלצרים, או על הטלפון להסעה חזרה או מה שלא יהיה. לא הכל צריך ליפול עליכם. היינו בצבא, ואנחנו יודעים שהאצלת סמכויות זה ערך עליון. אז יאללה, חלקו את האהבה בין כולם.

4) הכי חשוב - תזכרו ליהנות!

וכל הטיפים הקודמים קשורים ישירות גם לאחרון. תכנון נכון של הכסף והזמן שלכם, ועזרה מצד הסביבה, ישאירו לכם גם את המרווח הנחוץ לדבר הכי חשוב בחתונה - לנשום עמוק רגע, לעצור, להסתכל מסביב, וליהנות עם כל האנשים שהכי אוהבים אתכם בעולם. בלי זה, בשביל מה הרמנו את כל האירוע?

ועכשיו, הגיע הזמן לצאת לדרך עם החיים המשותפים, ברגל ימין. בדיסקונט יהיו שם בשבילכם כבר מההתחלה, עם חבילת הטבות למתחתנים, הכוללת מתנת חתונה בסך 500 ₪, פטור מעמלות עו"ש עיקריות עד 4 שנים ועוד מגוון הטבות שיעזרו לכם להתחיל בחיוך.

לפרטים על חבילת החתונה של דיסקונט

* בכפוף למפורט באתר הבנק

בשיתוף דיסקונט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully