Primary Advertiser

הפאדיחה שהיא לא ציפתה לה התחילה קשר מיוחד

בשיתוף דיסקונט

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 15:15

שני התחילה עם אבירם במועדון ותכננה להפתיע אותו, אך הופתעה בעצמה. הם התאהבו, התחתנו וכשנשואים טריים, מנהלים את הסטודיו להיפ הופ שלה ומשלימים אחד את השני בצורה אידיאלית. יצאנו להכיר אותם

בווידיאו: שני ואבירם על החיים כזוג נשוי, הסטודיו והפאדיחות המצחיקות/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

שני התחילה עם אבירם במועדון ובמשך שבועיים הם דיברו רק בהודעות. את הזמן הזה היא ניצלה כדי ללמוד דרך יוטיוב את שפת הסימנים, הכל כדי שבשיחה הפרונטלית הראשונה שלהם היא תוכל לסמן לו "אני שמחה לראות אותך", רק כדי שהוא יענה: "אה... אני שומע אותך".

משם, האהבה פרחה והם התחתנו ומנהלים כיום את "סטודיו אימפריה" לריקוד בנהריה, שם שני מלמדת היפ הופ. חשבון משותף עדיין אין להם, אבל אחרי ששני שמעה על ההטבות לנשואים טריים של דיסקונט - היא התלהבה במיוחד.

הצעת הנישואין הייתה בדיוק כמו שהיא חלמה שתהיה ובחתונה, שני שוב החליטה להפתיע בגדול ושרה לאבירם את השיר שלהם בשפת הסימנים, "אבל עם כל זה שאבירם כבד שמיעה, הוא באמת שומע אותי הכי טוב", היא אומרת והוא משלים: "היא מאוד מתחשבת בעניין הנכות שלי".

את האידיליה והאנרגיות הטובות ביניהם אי אפשר לפספס, והן עוברות מצוין גם כששני משכנעת את אבירם להצטרף אליה ולבנות לקטע ריקוד.

ועכשיו, הגיע הזמן לצאת לדרך עם החיים המשותפים, ברגל ימין. בדיסקונט יהיו שם בשבילכם כבר מההתחלה, עם חבילת הטבות למתחתנים, הכוללת מתנת חתונה בסך 500 ₪, פטור מעמלות עו"ש עיקריות עד 4 שנים ועוד מגוון הטבות שיעזרו לכם להתחיל בחיוך.

לפרטים על חבילת החתונה של דיסקונט

* בכפוף למפורט באתר הבנק

בשיתוף דיסקונט
  • עוד באותו נושא:
  • דיסקונט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully