Primary Advertiser

"הבורא קבע שתכיר את אשתך בטינדר"

בשיתוף דיסקונט

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 14:57

צפו: שי התחיל עם ליז אונליין ואחרי ארבעה משפטים, סיפר לה שהוא מטפל ברפואה סינית והיא הציעה לו להתחתן. עכשיו, לקראת הלידה, הם הכינו ציורים מיוחדים לחדר הילדים - אבל מי צייר טוב יותר?

בווידיאו: שי וליז בסדנה מיוחדת/עריכה: דפי מקל

ארבעה משפטים. זה מה שלקח לליז להציע לשי להתחתן איתה: "שאלתי אותו מה הוא עושה בחיים, והוא ענה שהוא מטפל ברפואה סינית. דינג!"

אז שי אמר שאין בעיה, אבל הוא פנוי רק אחרי החגים וכשהגיע מועד החתונה, הקורונה שיבשה את התכניות: "קבענו אולם גדול והמון מוזמנים, אבל בסוף התחתנו בחצר של דודה שלי וזה היה היום המאושר בחיי. בכיתי בטירוף", נזכרת ליז.

עכשיו היא בהיריון ולקראת הלידה, שי וליז החליטו להיות יצירתיים ולהכין לחדר הילדים ציורים בהשראת מנשה קדישמן. אז מי מהם הפגין יותר כישרון ציור בסדנה? "אני גרועה בציור", טענה ליז, אבל שי הרים לה: "עדיין יותר טובה ממני" והיא ענתה בחיוך: "אני אוהבת אותך, ואוהבת שאתה משקר".

הקשר ביניהם, שהתחיל בטינדר ("הבורא קבע שככה תכיר את אשתך...") גרם לה להכיר טוב יותר את היהדות ויחד עם שי, ליז שומרת שבת עכשיו והשניים מתכוננים להפוך למשפחה צעירה.

ועכשיו, הגיע הזמן לצאת לדרך עם החיים המשותפים, ברגל ימין. בדיסקונט יהיו שם בשבילכם כבר מההתחלה, עם חבילת הטבות למתחתנים, הכוללת מתנת חתונה בסך 500 ₪, פטור מעמלות עו"ש עיקריות עד 4 שנים ועוד מגוון הטבות שיעזרו לכם להתחיל בחיוך.

לפרטים על חבילת החתונה של דיסקונט

* בכפוף למפורט באתר הבנק

בשיתוף דיסקונט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully